Help mijn domeinnaam wordt niet gevonden via Google!

Herken jij jezelf hierin?
Wordt je website niet gevonden via Google en snap je niet wat je fout doet? Veel bedrijven vragen zich af waarom ze niet in de top 5 van Google eindigen wanneer ze een zoekterm intypen waarop ze graag gevonden willen worden.

Het is ook vrij lastig om op een concurrerende term hoog in Google te eindigen. Vaak vergeten mensen dat er veel tijd in een website gaat zitten en in de marketing voor je website.

Om gevonden te worden via Google heb je een aantal dingen nodig: Een domeinnaam, Hosting en een website. 

Je kunt het voor je jezelf gemakkelijker maken wanneer je website volledig geoptimaliseerd is. 

Uw website een hogere status geven is een combinatie van linkbuilding, social media & content marketing.

Het is belangrijk dat u begrijpt dat dit een langzaam en natuurlijk proces is en dat u er tijd in moet steken om daadwerkelijk resultaten te zien. Hoe vaak heeft u al een advertentie gezien met “geautomatiseerde ditjes en datjes”… dit is echt allemaal fout! Mensen die er nu gebruik van maken en er successen mee boeken, zullen in de toekomst van een koude kermis thuiskomen.

Het gaat allemaal om kwaliteit, je kunt nog zoveel mensen naar je website lokken, als je geen kwaliteit levert wat je bezoekers willen zien, zullen ze niet gauw weer komen. Het afleveren van kwaliteit levert op den duur natuurlijke linkbuilding op, je bezoekers beginnen je pagina’s op andere websites te delen, omdat ze je artikelen hoog inschatten.

Een veelgemaakte fout die handmatige linkbuilders maken is de diversiteit, men houdt te weinig rekening met de diversiteit en plaatst een link naar je website teveel op dezelfde type websites, zoals: fora of startpagina’s. Zorg daarom dat alles gecombineerd wordt en houd je aan de richtlijnen van Google. Op den lange duur zul je hier profijt van hebben.

Hoe meer artikelen hoe beter?
Absoluut niet waar! Als de content niet goed is, stellen de artikelen niet veel voor en zal de waarde van de pagina laag blijven.

Het belang van titels
Het is uitermate belangrijk welke titels je gebruikt voor een artikel. Titels als “55 tips voor ….” leveren meer conversie op dan titels als “informatieve website voor musea”.

https://www.antagonist.nl/domeinnaam/