Iedereen heeft de tijd van zijn leven bij dit bedrijfsuitje

Wat is volgens u het meest belangrijk bij het organiseren van een origineel bedrijfsuitje? Bij Neverrest vinden ze vooral dat een bedrijfsuitje leuk moet zijn voor iedereen in het bedrijf. Daar zijn dan ook hun spannende bedrijfsuitjes ‘The Game’ en ‘Social Chaos’ op ontwikkeld. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.

Onbewuste teambuilding tijdens een bedrijfsuitje

Als u uw volgende bedrijfsuitje gaat plannen, zorgt u er dan ook voor dat er teambuilding activiteiten in voorkomen? Door middel van teambuilding kan de sfeer op het werk ná het bedrijfsuitje ook verbeteren. Een erg positieve bijdrage dus. Het is belangrijk om iedereen bij het bedrijfsuitje te betrekken. Als namelijk niet iedereen meedoet, of er niet helemaal bij is, is het ook erg moeilijk om aan teambuilding te werken. Ook is het moeilijk om aan teambuilding te werken als iedereen weet dat dit het doel is. Het is het beste om iedereen helemaal mee te laten zwepen door het spannende verhaal en de activiteiten waarbij goed moet worden samengewerkt. Zo werken de deelnemers onbewust aan een betere onderlinge band. Onbewust aan de teambuilding werken tijdens een spannend bedrijfsuitje is de beste oplossing! 

Een spannend onderzoekavontuur als bedrijfsuitje

Erg veel bedrijfsuitjes zijn al gedaan. Niemand zit er dan ook op te wachten om voor de zoveelste keer te gaan bowlen. Kies deze keer eens voor een spannend en leuk bedrijfsuitje! Er zijn veel soorten bedrijfsuitjes al gedaan, maar deze nog niet. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…