Inmiddels beschikt één van de vijf smartphone gebruikers over een Sim Only abonnement. Er is een ontwikkeling zichtbaar waarin steeds meer smartphone gebruikers gebruik maken van een Sim Only abonnement, in plaats van een abonnement waar de kosten voor de aanschaf van de smartphone bij inbegrepen is. Dit komt doordat steeds meer consumenten ervoor kiezen hun oude smartphone na afloop van abonnement te houden of zelf een nieuwe, losse smartphone te kopen. De maandelijkse besparing op telefoonkosten kan hierbij erg hoog oplopen. De prijs is één van de grootste en meest belangrijke verschillen tussen een Sim Only abonnement en een abonnement waarbij de telefoon ook inbegrepen is. Dit komt doordat de klant in het geval van een Sim Only abonnement zelf voor de telefoon dient te zorgen. Hierdoor gebruiken veel Sim Only klanten hun smartphones langer, wat voor grote kostenbesparingen kan zorgen. Ook zie je vaak dat klanten tweedehands een smartphone aanschaffen en hier een Sim Only abonnement bij aanschaffen. Aan Sim Only abonnementen zij nog meer voordelen verbonden. Zo is er een enorme keuze aan Sim Only abonnementen, waardoor abonnementen veel meer op maat gemaakt kunnen worden. Ben je niet iemand die de hele dag door internet, maar wel veel belt, kies je voor een abonnement met weinig MB’s maar wel erg veel belminuten per maand. Ook zijn er abonnementen waarbij dit elke maand van te voren in te stellen is. Zo zou je alles naar minimaal kunnen instellen wanneer je in het buitenland verblijft. Hierdoor betaal je als klant met een Sim Only abonnement altijd voor hetgene dat je gebruikt en niet meer. Verder zijn er nog Sim Only abonnementen die per maand op te zeggen zijn of waarbij je buiten je bundel niet te betalen hoeft. De meeste netwerkaanbieder hebben een ruime keuze in Sim Only abonnementen. Vodafone, T-mobile, Telfort en Tele2 zijn hier voorbeelden van. Voor meer informatie zie: http://www.mobifo.nl/sim-only-abonnement/
|
http://www.mobifo.nl/sim-only-abonnement/ |