Klanttevredenheid is niet alleen van belang binnen de retail sector. Het is dan ook niet vreemd dat de Mystery Shopping strategie ook in andere branches veelvuldig wordt ingezet. Er zitten wel flink wat verschillen in de diverse branches. Maar hoe je het ook wendt of keert het draait allemaal om het verbeteren van de klanttevredenheid! Mystery Shopping in de detailhandel Mystery e-Shopping Mystery Guest in restaurants Mystery Guests in de toerismesector Automotivebranche |
https://multi-value.nl/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Stalen buizen op maat Stalen buizen zijn verkrijgbaar in tal van soorten. Dan kunt u zowel denken aan buizen met verschillende lengtes en/of diameters, maar ook buizen die op...
- Chiptuning, de gevolgen Middels chiptuning worden de prestaties van de motor dusdanig verbeterd. Op deze manier kan de motor zuiniger, sterker, sneller en stabieler worden gemaakt. Daarom is...
- Wat is Scrum en Agile? Een korte handleiding voor Agile en Scrum De agile aanpak introduceerde vele voordelen die niet mogelijk waren in de traditionele waterval-ontwikkelingsbenadering zoals het leveren van...
- Printen met een abs filament Abs wordt gemaakt van producten uit aardolie. Dit is een reden dat het een stuk milieuvriendelijker is dan PLA, wat gemaakt wordt van suikerbieten, mais...
- Rietendak in opmars Voor veel mensen is een huis met een rietendak echt een droom. Dat komt omdat een rietendak vaak voorkomt bij grote woningen en mooie boerderijen....
- Wat leer je allemaal tijdens de pedicure opleiding? Wil je graag pedicures uit kunnen voeren? Dan zal je een pedicure opleiding moeten volgen. Bij deze opleiding leer je alles over de onderdelen die...