Ben je op zoek naar een manier om de verkoop van een bepaald product te verhogen? Misschien zat je te denken aan posters , brochures of kortingsbonnen voor promotie van je producten. Werkt dit echter wel? Hoe vaak krijgen we brochures of kortingsbonnen en gooien we deze meteen weg? Hoe vaak zien we wel niet posters met promotie ophangen. Wanneer we deze dingen meerdere keren per dag zien wordt het effect steeds minder en blijft de boodschap van het product ook minder goed hangen. Dit is juist wat je niet wilt, want het doel is natuurlijk om zoveel mogelijk mensen over te halen je producten aan te schaffen.
Trek de aandacht op de juiste manierOke dus de aandacht trekken van je klant is nog niet zo makkelijk. Je klant wordt de hele dag door overspoeld met reclame en overal waar hij of zij komt is er wel iets van reclame aanwezig. De vraag die je je nu zelf kan stellen is “Hoe zorg ik ervoor dat de klant mij lang genoeg onthoud om de kans op een aankoop te verhogen?”. Als je dit wilt bereiken moet je ervoor zorgen dat je boodschap lang genoeg blijft hangen of dat je net voor het moment van beslissen de klant target met een boodschap over je product. Dat laatste is redelijk eenvoudig uit te voeren. Het enige wat je nodig hebt is relevant reclame materiaal en dit op het juiste moment in te zetten. Counter displays kunnen je hierbij helpen. Zo kun je bijvoorbeeld een display plaatsen bij de kassa en daardoor de klant vlak voor aankoop nog een keer te triggeren. |
https://endlessbranding.com/winkel-display/ |