Gewicht verliezen: 3 Tips om het sneller te doen

Stop wanneer je vol zit

Hoe vaak heb je doorgegeten terwijl je eigenlijk vol zat? Het overkomt iedereen die lekker eten voor zich heeft staan. Wanneer je maag vol is beëindig dan ook het eten en ga niet verder. Als je maag vol is stop dan met eten en zet het bord weg. Hoe fantastisch het eten ook is; het is niet nodig om meer te eten als je vol zit. Het lichaam geeft hiermee aan dat het genoeg heeft gehad. Wanneer zou je het dan meer eten toedienen? Dit betekent weer meer calorieën om te verbranden waar je niet op zit te wachten als je aan het afvallen bent.

Stel realistische doelen

Stel realistische doelen bij het gewicht verliezen. Twee kilo gewicht verliezen in vier weken is bijvoorbeeld een goede doelstelling. Als je meer dan dat wilt verliezen dan is de kans groter dat het er weer op komt als je stopt met het afvallen. Als je 25 kilo slanker wilt worden in drie maand dan is dit niet een passende doelstelling. Dit lukt zelfs nog niet als je afvalt met shakes. Zonder realistische doelen stel je jezelf teleur wanneer je de doelstelling niet haalt.

Veel water drinken

Drink veel water tijdens de dag. Dit betekent niet alleen water maar ook thee en koffie. Twee tot drie liter water moet je ten minste per dag drinken. Dit lijkt veel maar als je het over de dag verspreid dan valt het reuze mee. Water is goed voor verscheidene lichaamsfuncties in het menselijk lichaam. Zo wordt het lichaam gereinigd door water en kunnen afvalstoffen het lichaam verlaten door water. Een groot deel van het menselijk lichaam bestaat uit water.

http://www.afvallenshakes.com/