Een goede klantenservice is van groot belang. U zult dit als ondernemer al heel vaak gehoord heeft. U kent daarom ook echt de waarde van een goede telefoonservice. Toch.. Volgens u zijn er misschien belangrijkere dingen en dit omdat u het al zo druk heeft. U bent veel onderweg naar klanten. Het is erg storend als u onder een afspraak constant gebeld wordt. Voor u zou een uitkomst zijn als iemand deze telefoontjes kan beantwoorden. Tot nu toe is dit u nog niet gelukt. Het is voor u erg duur om personeel voor een telefoonservice aan te nemen. Weer meer vaste kosten heeft geen zin in. Heeft u er wel eens aan gedacht om een externe telefoonservice in te schakelen? Een bedrijf die er voor zorgt dat al uw telefoontjes worden beantwoord. U zult misschien denken, dat is niets voor mijn bedrijf. Toch wil ik u de volgende voordelen vertellen. Ten eerste door een telefoonservice bent u altijd bereikbaar. Wanneer u afspraken of vergaderingen heeft kan deze telefoniste de telefoon opnemen. U loopt hiermee dus geen klanten mis. Daarnaast heeft u een zeer professionele uitstraling. Wanneer u uw telefoonservice uitbesteedt zult u een eigen telefoniste toegewezen krijgen. Deze telefoniste leest zich volledig in, in al uw bedrijfsactiviteiten. Ze zal hierdoor al uw klanten professionele en vriendelijk te woord kunnen staan. U kunt met deze telefoniste bespreken hoe u de telefoonservice wilt. U kunt afspraken maken over welke telefoontjes er doorverbonden moeten worden en welke telefoontjes niet. Het inbound callcenter is een uitkomst voor u als ondernemer. U zult meer tijd over hebben om echt te ondernemen. U zult niet meer heel de dag gestoord worden en kunt daardoor ook uw rust momenten pakken. Ondanks dat een telefoniste alle telefoontjes beantwoord zult u toch weten wat er besproken wordt. Zij stuurt namelijk na elk gesprek een overzicht per mail met informatie. |
https://www.bizziphone.com/ |