Breaking News

Administratief Bediende Orderverwerking

administratief bediende

Jouw verantwoordelijkheden

Je verwerkt de bestellingen van onze klanten en beheert de opvolging.

Bij het invoeren van de order moet rekening worden gehouden met het voorraadtekort en de wijziging van de productclassificatie. U volgt bestellingen die vanwege voorraadtekorten niet direct kunnen worden geleverd.

  • Je volgt bestellingen op en werkt daarom nauw samen met de logistieke afdeling.
  • U kunt alle informatie duidelijk en nauwkeurig overbrengen.
  • Je communiceert met de dispatching afdeling over de afgeronde orders van de transportorganisatie.
  • Voor sommige producten moet u een bestelling plaatsen en contact opnemen met een externe leverancier en onderhandelen met de inkoopafdeling.
  • Je communiceert continu met klanten. U beantwoordt hun vragen en laat hen de status van hun bestellingen weten.

Jouw profiel

  • Je hebt het denkniveau van een bachelordiploma.
  • Je hebt minimaal 5 jaar administratieve / commerciële backoffice-ervaring.
  • Je bent een administratieve cent en bestand tegen druk.
  • U kunt vlot werken met MS Office-softwarepakketten (Word, Excel, etc.) en CRM-systemen.
  • Je communiceert vlot en professioneel in het Nederlands en Frans via telefoon en e-mail.
  • Je kunt in teamverband werken of zelfstandig.
  • Je werkt graag gestructureerd en nauwkeurig.

Ons aanbod

Verantwoordelijk, uitdagend en sturend werk.

Een goed en correct salaris, aangevuld met andere wettelijke voordelen zoals maaltijdbonnen, groeps- en hospitalisatieverzekering.

De trainingsperiode voor deze functie is erg lang en gevarieerd.

Zorg voor een gezonde en ambitieuze 100% Belgische familiebedrijfsveiligheid op het werk.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/administratief-bediende-taken-en-skills.html