Sta jij voor jouw klanten klaar?

Het is een veel voorkomend probleem dat je als ondernemer de telefoon niet kan opnemen. Je bent net op bezoek bij een klant of zit in een vergadering en de telefoon gaat over, toch kijk je snel wie er belt en je merkt al snel op dat de inkomende oproep opgenomen moet worden. Als de telefoon wordt opgenomen ben je niet meer op de hoogte van de vergadering en als de telefoon wordt gemist kan het van invloed zijn op de relatie met een klant of leverancier. Je bent en ondernemer en probeert voor klanten altijd klaar te staan, daarbij behoort ook het opnemen van de telefoon wanneer zij jou nodig hebben. Helaas heeft niet iedereen de mogelijkheid om een personeelslid aan te nemen zodat degene verantwoordelijk is voor het opnemen van de telefoon, het salaris van het personeelslid past binnen het budget. De kleinere bedrijven hebben een kleiner budget waardoor het salaris niet of nauwelijks betaalt kan worden, ondanks dat moet toch de telefoon worden opgenomen. Het opnemen van de telefoon kan aan een bestaand personeelslid worden mee gegeven maar de kans is groot dat de dagelijkse werkzaamheden in gevaar komen waardoor er niet optimaal gefunctioneerd kan worden. Voor deze situatie hebben bedrijven de mogelijkheid om een telefoonservice in te schakelen, dit zijn extern bedrijven die voor een ander bedrijf werken als een inbound callcenter. Als bedrijf ben je altijd bereikbaar en sta je klaar voor huidige en potentiele klanten. Daarnaast wordt je bij afspraken en vergaderingen niet meer gestoord, de volledige concentratie kan gericht worden op dat specifieke onderwerp. Het is dus verstandig om een telefoonservice als antwoordservice-telefoonservice in te schakelen zodat het personeel niet extra belast wordt, kortom het heeft veel voordelen dat later veel positieve invloed zal hebben. Een ander voordeel is dat je per doorgeschakelde oproep betaalt en niet per uur.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl