Klantvriendelijk & doelgericht communicerenJe wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand? Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat. Resultaten
Inhoud
DoelgroepIedereen die aan klantbenadering doet.
GroepsgrootteMinimaal 4, maximaal 10 Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies en bewustwording mogelijk van de deelnemers |
https://bureauvris.nl/trainingen/klantvriendelijk-doelgericht-communiceren/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Dagje uit Breda Dagje weg Breda met partner Indien u met uw partner een dagje weg naar Breda op de planning heeft staan en buiten winkelen graag...
- Specialist in exclusieve tuinen met unieke details Droomt u al een lange tijd van een unieke tuin die perfect pas bij uw woonomgeving? Of wilt u een unieke tuin aan laten leggen...
- Waarom ook jij Office 2019 zou moeten hebben Office 2019 is een pakket dat ontzettend veel gebruikt wordt op de werkvloer, maar ook gewoon door mensen thuis. Vrijwel iedereen weet wel wat Microsoft...
- Wat te doen bij een verstoorde arbeidsrelatie? als je een verstoorde arbeidsrelatie hebt dan kan het lastig zijn om je werk uit te voeren. Het heeft meestal veel invloed op je handelen...
- Cellulaire rolgordijnen Cellulaire rolgordijnen (ook wel bekend als gordijnen met een zigzagprofiel of honingraatstructuur) zijn zeer geschikt voor licht- en temperatuurregeling evenals voor privacy en geluidsabsorptie. Licht...
- Verhuizen brengt veel stress met zich mee Iedereen die gaat verhuizen zal er achter komen dat verhuizen een hele hoop stress met zich mee brengt. Je zult erachter komen dat je met...