Klantvriendelijk & doelgericht communiceren

Klantvriendelijk & doelgericht communiceren Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de ...

Klantvriendelijk & doelgericht communiceren

Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand?

Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau V.R.I.S. ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.

Resultaten

  • Je hebt inzicht in communicatie
  • Je kunt actief luisteren en doorvragen
  • Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
  • Je bent je bewust van het effect van je communicatie
  • Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
  • Je herkent de verschillende klanttypen
  • Je bent klantgericht en handelt hiernaar
  • Je kunt omgaan met weerstand
  • Je bent in staat om een gesprek te sturen

Inhoud

  • Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
  • Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
  • Gesprekstechnieken met regie
  • Ken en herken de verschillende klanttypen
  • Inzicht in huidige situatie
  • Persoonlijke leerdoelen
  • Uitleg klantfases
  • Klantgericht handelen
  • Omgaan met klachten
  • Rollenspelen

Doelgroep

Iedereen die aan klantbenadering doet.

 

Groepsgrootte

Minimaal 4, maximaal 10

Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies en bewustwording mogelijk van de deelnemers

https://bureauvris.nl/trainingen/klantvriendelijk-doelgericht-communiceren/

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Banen en opleidingen

Kassier

Kassier Functie Voor een zeer innovatieve supermarkt regio Ingelmunster zijn we op zoek naar een hoofdkassier (m/v). Als hoofkassierster ben je voor de klanten een

Banen en opleidingen

4 superheldentips voor HR en recruiters

http://youtu.be/iHYrOBkcd-c Fans van DC Comics hebben de film Justice League gezien. Het maakt niet uit dat alle helden bezig zijn met het redden van de

Banen en opleidingen

Juridisch secretaresse

Functie Fencer is een nieuw opgericht advocatenkantoor gelegen aan de voet van het Atomium in de noordwestelijke rand van Brussel. Fencer’s advocaten zijn gespecialiseerd in

Banen en opleidingen

Technisch manager waterbouw

Technisch manager waterbouw In het gebiedsprogramma a5h onderzoeken we of en waar de dijken in alblasserwaard en vijfheerenlanden verstevigd willen worden. Wil jij hierin met

Banen en opleidingen

Vrachtwagenchauffeur

Vrachtwagenchauffeur Ben jij op zoek naar een nieuwe aanmaning in locatie kapelle als vrachtwagenchauffeur en beschik jij over rijbewijs c en code 95? Wij zijn

Banen en opleidingen

Het hoe en waarom van outplacement

Outplacement betekent begeleiding van werk naar werk. Dit kan een dienstverband bij een nieuwe werkgever betreffen, maar ook zelfstandig ondernemerschap. Het begrip outplacement werd ongeveer